בניית אסטרטגיית שירות
שירות איכותי הוא הרבה מעבר לנציג מול לקוח…
הוא תוצר של רוח הארגון, המועבר ע"י שדרת הניהול בכל חברה.
לכן, יצרנו מודל אפקטיבי, המקדם חוויית שירות בערוץ פנים ארגוני (בין המחלקות) לצד לקוחות הקצה.
איך?
תספרו עד שלוש
שלב 1
נמפה את רמת השירות בארגון באמצעות שיחות אישיות עם ההנהלה,
עובדים, לקוחות, לקוחות סמויים, בדיקת נראות ברשתות ועוד
שלב 2
נבנה את רוח הארגון (D.N.A) להתוויית יסודות השירות בארגון,
הכוללים את הערכים, המסרים ויעדי השירות הנדרשים, כדי לעצב חוויית שירות
שתייצר "מערכות יחסים" ארוכות טווח בין העובדים ומול הלקוחות.
שלב 3
נתחיל ליישם בשטח: נחדד את הכלים הקיימים, נוסיף כלי עבודה תקשורתיים,
נקים מערך תומך שגרה על ידי הכשרת מנטורים פנים ארגוניים ונדאג למעקב ובקרה
רוצים לדעת עוד?
פיתוח מנהלים
איך הופכים את המנהלים שלכם לטובים יותר בחמישה צעדים?
מודל להכשרה ופיתוח מנהלים שפיתחנו ומתבסס על חמישה אלמנטים מרכזיים הנדרשים לניהול איכותי ולהטמעתם ב – D.N.A של הארגון:
Five Element Method
5
Leadership
4
Collaboration
3
Harnessing
2
Communication
1
Integration
במהלך התוכנית נלווה את המנהלות והמנהלים באופן פרטי – אישי או קבוצתי.
נעניק להם כלים פרקטיים להתפתחות אישית ומקצועית ונגביר את רמת המחוברות לארגון, לערכיו, לרוח ולחזון אותם נרצה להטמיע.
לאן תרצו להגיע?
מגוון תוכניות משלימות לפיתוח מנהלים:
תוכניות פיתוח למנהלי ביניים
פיתוח ג'וניורים
הכנת מהנדסים לתפקידי ניהול
בניית תוכניות פיתוח מנהיגות - talent management לשימור כוח אדם איכותי בארגון
ליווי מנהלים ומנהלים בכירים ומפגשי 1:1
שיפור יכולות הצגת פרזנטציות ועמידה בפני קהל
תקשורת ניהולית בין מחלקתית, יוזמה ויצירת שיתופי פעולה
רוצים לדעת עוד?
בניית אסטרטגיה ארגונית
יצירת תוכנית ארוכת טווח (אסטרטגיה), המכילה את שאיפות הארגון, תוכניות הפיתוח שלו, השווקים אליו הוא רוצה להיפתח, מיצוב, נתח שוק ועוד.
התוכנית שתיבנה תיקח בחשבון את הצרכים המיידים בחברה, תתכוונן ליעדים עתידיים ותתווה את בחירות הארגון לכל אורך הדרך: מגיוס כ"א ועד להרחבה של מחלקות ונכסים.
הכל נשאר במשפחה
אנחנו מומחים ביצירת אסטרטגיות לחברות משפחתיות בתהליכי צמיחה, הכוללות העברה בין דורית, ובמקביל – פועלים לשמירה על אחדות המשפחה וגישור במקרה הצורך של חלוקת נכסים ואתגרים נוספים.
רוצים לדעת עוד?
סדנאות והרצאות
ניהול בבל
יחסים זה מחייב
מנהיג (לא) מלידה
משבר או הזדמנות?
למי קראת יזם?
ניהול בבל
כולנו מכירים את סיפור מגדל בבל, שבסופו חדלו בני האדם לדבר בשפה משותפת ובכך נוצר בלבול גדול. בינינו, כן? גם הארגון שלכם מרגיש לפעמים קצת כמו בבל?
אחד המרכיבים החשובים ביותר להצלחת הארגון הוא תקשורת.
רק ש… כל אחד מאיתנו מעביר מסר בצורה שונה וכל אחד מאיתנו מפרש מסר על פי תפיסות העולם שלו. לפעמים, סגנונות התקשורת שלנו כ"כ שונים, עד שנדמה שאנחנו מדברים בשפות שונות.
"ניהול בבל" זו סדנה חווייתית ומלאה בהומור, המציגה את ארבעת סוגי התקשורת הנפוצים אצל מנהלים. במהלכה, המשתתפים ילמדו לזהות את מגוון הסגנונות, להבין "מי עומד מולם" ולקבל כלים מקצועיים כדי לגשר על הפערים בדרך להשגת המטרות.
יחסים זה מחייב
בעולם של היום, שבו התחרות כ"כ גדולה והמעבר למוצר או חברה מתחרה הוא בלחיצת כפתור – נותני השירות חייבים ליזום.
במסגרת הסדנה נבין מהו "שירות יוזם", איך מגבירים נאמנות אצל לקוח ויוצרים מערכת יחסים "מחייבת" ונצטייד בכלים מגוונים להעלאת חוויית השירות, כדי לייצר את ה – WOW EFFECT בכל פעם.
מנהיג (לא) מלידה
מהי מנהיגות? מה ההבדל בין היכולת לנהל לבין להנהיג?
מה תפקידו של מנהיג בארגון ואיך מיישמים אותה בשטח?
מנהיגות היא לא דבר מולד. ניתן לשפר, לטפח ולקדם יכולות מנהיגות. מנהלים ומנהלות בעלי יכולת מנהיגותית ידעו לשפר את הישגיים ולהגיע לתוצאות מרשימות ומהירות יותר, תוך שמירה על יחסים טובים עם העובדים והארגון.
במסגרת הסדנה נלמד בדרך חווייתית מהו מנהיג וכיצד הוא פועל,
נבין את ההבדל בין מנהל למנהיג ונצייד את המשתתפים בכלים פרקטיים לפיתוח תכונות ויכולות אלו בעצמם.
משבר או הזדמנות?
משברים קורים (כמעט) בכל יום ובכל ארגון.
אבל… האם אפשר לטפל בהם עוד לפני שקרו?
סדנה ייחודית, המאפשרת למנהלים ולעובדים לגלות זווית חדשה על משברים, לקבל כלים ליצירת מערכת "תחזוקה שוטפת" למניעה וללמוד איך בעזרת נקודת מבט שונה, אפשר להפוך משבר קטן להזדמנות גדולה לצמיחה.
למי קראת יזם?
יזם, זה היכולת לקחת את סט הכלים שיש לך, כדי לקדם ולהתקדם. אנחנו מאמינים, שבכל אחד ואחת מאיתנו מסתתר יזם, שלפעמים… צריך למצוא אותו.
זו בדיוק הסיבה שיצרנו סדנה ייחודית, שתעזור למנהלים ולעובדים לזהות את תכונות האיכות הקיימות בהן – הלכה למעשה – ולהעלות את השאיפה למצוינות ולהישגיות.
במהלך הסדנה נתרגל איך לסגור עסקה מנצחת, ליזום שיתופי פעולה רווחיים, לצמוח מטעויות, ליצור פתרונות בסביבה של חוסר ודאות ועוד.
רוצים לדעת עוד?
ימי גיבוש
בין צמרות העצים או אצלכם במשרדים?
יומיים במדבר או יום במעלה ההר?
כל המחלקה או רק ההנהלה?
מגוון ימי גיבוש חווייתיים ומעשירים למנהלים ולמחלקות
ימי הגיבוש ייבנו בהתאם למטרות הארגון שלכם, כמו: יישוב משברים, רתימת עובדים, בניית תוכנית אסטרטגית ארגונית (האקטון) ועוד.
התוכן המקצועי יעבור בדרך חווייתית, מחברת ומלאת FUN
בשילוב משחקים ופעילויות עם חיבור למקום ולעולם התוכן שייבחר.