בניית אסטרטגיית שירות
שירות איכותי הוא הרבה מעבר לנציג מול לקוח…
הוא תוצר של רוח הארגון, המועבר ע"י שדרת הניהול בכל חברה.
לכן, יצרנו מודל אפקטיבי, המקדם חוויית שירות בערוץ פנים ארגוני (בין המחלקות) לצד לקוחות הקצה.
איך?
תספרו עד שלוש
שלב 1
נמפה את רמת השירות בארגון באמצעות שיחות אישיות עם ההנהלה,
עובדים, לקוחות, לקוחות סמויים, בדיקת נראות ברשתות ועוד
שלב 2
נבנה את רוח הארגון (D.N.A) להתוויית יסודות השירות בארגון,
הכוללים את הערכים, המסרים ויעדי השירות הנדרשים, כדי לעצב חוויית שירות
שתייצר "מערכות יחסים" ארוכות טווח בין העובדים ומול הלקוחות.
שלב 3
נתחיל ליישם בשטח: נחדד את הכלים הקיימים, נוסיף כלי עבודה תקשורתיים,
נקים מערך תומך שגרה על ידי הכשרת מנטורים פנים ארגוניים ונדאג למעקב ובקרה